Team coachok

A Team Academy életében fontos szerepe van a vállalkozói csapatok munkáját támogató belső szakembereknek. A team coach és a belső mentor a Budapesti Gazdasági Egyetem speciálisan képzett oktatói, akik folyamatosan a csapatok mellett állnak.

A coach szerepe

A coach szerepe, hogy segítsen azonosítani és megközelíteni az egyén lehetőségeinek és képességeinek maximumát. A csoportos, azaz team coaching esetén a coach a csoport tagjainak jó hangulatú, de hatékony együttműködésének folyamatát és kiemelkedő teljesítményét támogatja, miközben az elkerülhetetlen kudarcok feldolgozásában és az újrakezdésben is segítséget nyújt. Az induló vállalkozások tagjainak szóló coaching folyamat az ötlet megfogalmazásától a termék/szolgáltatásfejlesztés folyamatán át a piaci bevezetésig tart. Eközben a coach folyamatos reflexióra készteti a vállalkozói team tagjait, segítve az átgondolt, felelős döntéshozatalt.

A mentor szerepe

A csapatok munkáját vállalkozásfejlesztő szakember is segíti. A hallgatói vállalkozások fejlődéséhez az adott szakaszban szükséges tudásanyagok átadása mellett segít a szakmai elakadások feloldásában, a vállalkozás ötletek üzleti szempontú fejlesztésében. Ötleteivel, kérdéseivel további gondolkodásra sarkallja a csapatokat.

A team academy Budapest támogató szakemberei

Balázs Tibor kicsi
Balázs Tibor

Sok szerepkörben és pozícióban dolgozott a sikeres változások érdekében. Volt saját tanácsadó vállalkozása, dolgozott nemzetközi vállalkozásfejlesztő szervezet magyarországi képviselőjeként, állami és multinacionális nagyvállalat felsővezetőjeként és országos fejlesztési projekt vezetőjeként. A BGE-hez való csatlakozása előtt évekig a SEED Kisvállalkozásfejlesztési Alapítvány ügyvezetőjeként, majd módszertani szakértőjeként dolgozott, amelynek keretében sok száz kezdő, vagy fejlődni szándékozó vállalkozót segített üzleti terveik megvalósításában.


Zsigmond Száva
„A Team Academy Budapest 2012-es indulása óta vagyok a team coach csapat tagja. A hallgatókkal való közös munkát korábbi marketing, sport, illetve önkéntes és non-profit területen szerzett tapasztalataimmal támogatom, valamint érdeklődési és kutatási területeimhez igazodva hozom a rendszerbe a (vezető)fejlesztés különböző módszereit, az azokhoz tartozó elemeket és eszközöket.”